Search form

Login - Register | FOLLOW US ON

Logo of Phnom Penh Post newspaper Phnom Penh Post - តើ​ការ​ធ្លាក់​ចុះ​វិស័យ​សិល្បៈ​មកពី​តារាៗ​ មោទនភាព​ហួស​ហេតុ​ពេក?

តារា​ចម្រៀង អូ រស្មី ដែល​មាន​រឿង​អាស្រូវ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ​ជួញដូរ​ភេទ​អនីតិជន​ពេល​នាំ​ឡើង​តុលាការ​កន្លង​មក។
តារា​ចម្រៀង អូ រស្មី ដែល​មាន​រឿង​អាស្រូវ​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​ការ​ជួញដូរ​ភេទ​អនីតិជន​ពេល​នាំ​ឡើង​តុលាការ​កន្លង​មក។ ហុង មិនា

តើ​ការ​ធ្លាក់​ចុះ​វិស័យ​សិល្បៈ​មកពី​តារាៗ​ មោទនភាព​ហួស​ហេតុ​ពេក?

បើក​មើល​នៅ​លើ​ទំព័រ​កាសែត ឬ​ក៏​ទស្សនាវដ្តី​ឃើញ​ពិភព​របស់​តារាៗ​នៅ​ស្រុក​ខ្មែរ​គឺ​សម្បូរ​ទៅ​ដោយ​រឿង​អាស្រូវ ​និង​បង្ក​បញ្ហា​វ៉ៃតប់​គ្នា​ គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ជាពិសេស​ គឺ​ស្នេហា​ផិតក្បត់​ទាំង​ស្រី​ទាំង​ប្រុស​ ដោយ​ម្នាក់ៗ​ដំបូង​ខំប្រឹង​សាង​កេរ្តិ៍ឈ្មោះ​ណាស់​​ធ្វើ​យ៉ាង​ណា​ឲ្យ​តែ​បាន​ឡើង​ឆាក​ តាម​កម្មវិធី​ទូរទស្សន៍​ តាម​ការ​សម្តែង​ខ្សែ​ភាពយន្ត​ ខារ៉ាអូខេ អ្នក​ចម្រៀង ពិធីករ​ គឺ​ថា​ឲ្យ​តែ​បាន​ល្បី​បាន​ឈ្មោះ​ជា​តារា​ហ្នឹង​​គេ​​អស់​អី​ក៏​អស់​ទៅ​ឲ្យ​តែ​បាន​ល្បី​ឈ្មោះ​បោះ​សំឡេង​តាម​សារព័ត៌មាន​។

ប៉ុន្តែ​ដល់​ពេល​ឡើង​កូដ​ភ្លាម​ចាំ​មើល​តារាៗ​ទាំង​នោះ​គឺ​ចាប់ផ្តើម​ចេញ​របៀប​ឫកពា​ទារ​ឡើង​តម្លៃ​ខ្លួន​ភ្លាម​មិត្តភក្តិ​ល្មមៗ​លេង​ចង់​មើល​មុខ​បងប្អូន​លែង​រាប់អាន​គឺ​មួយ​ថ្ងៃៗ​គិតគូរ​តែ​រឿង​តុបតែង​ខ្លួន​ប្រាណ​បង្អួត​សម្រស់​សិចស៊ី​ដាក់​គ្នា​ហើយ​ក៏​ចាប់ផ្តើម​អាង​បណ្តើរ​ខ្លះ​មាន​តាតា​ចិញ្ចឹម ​ខ្លះ​មាន​បក្ខ​ពួក​មាន​ខ្នង​សុទ្ធ​តែ​ខាង​ប្រដាប់​អាវុធ​។

រីឯ​អ្នក​ធំៗ​ ឬ​ក៏​អ្នក​មានៗ​ឧកញ៉ាៗ​ដែល​ភាសា​សាមញ្ញ​ហៅថា​តាតា​វិញ​គឺ​មួយ​ថ្ងៃៗ​ដេក​គិត​ចាំ​មើល​ឲ្យ​តែ​ឃើញ​មាន​តារា​ស្រី​ណា​ដូចជា​រាង​ប្លែក​ឡើង​កូដ​ស្អាត​គឺ​ចាប់ផ្តើម​ចែចូវ​ឲ្យ​លុយ​ឲ្យ​កាក់​ ឬ​ក៏​ទ្រព្យសម្បត្តិ​ទំនើបៗ​ទៅ​តារា​ស្រី​ទាំងនោះ​ដើម្បី​បំប៉ន​តណ្ហា​របស់​ខ្លួន​។ មើល​​តារាៗ​ទៅ​ហាក់បី​ដូចជា​​មុខរបរ​​រកស៊ី​ផ្លូវភេទ​បែប​កាលីប​ហើយ​​ខំប្រឹង​ធ្វើឲ្យ​ខ្លួន​​ស្រប​ច្បាប់​ទាល់​តែ​ផ្ទុះ​រឿង​អាស្រូវ​ដូច​ម៉ែ​យ៉ែម​ចែ​មុំ​ហាង​មីកាសា​បាន​ដឹង​ថា​តារា​ស្រី​មួយ​ចំនួន​ធំ​នៅ​ស្រុក​ខ្មែរ​គឺ​ខំប្រឹង​ឡើង​ដើម្បី​លក់​សេវា​ផ្លូវភេទ​អ៊ីចឹង​សោះ​។ សកម្មភាព​នេះ ​គឺ​ឆ្លើយតប​ទៅ​នឹង​ការ​សិក្សា​ស្រាវជ្រាវ​របស់​អង្គការ​ PSI នៅ​ឆ្នាំ ២០០២ ដែល​មាន​ការ​ព្រួយ​បារម្ភ​ចំពោះ​ការ​ឆ្លង​មេរោគ​អេដស៍​​ និង​ជំងឺ​អេដស៍​រវាង​ស្នេហា​តាតា និង​ស្រី​តាតា​ចិញ្ចឹម​​។ នៅពេល​ដែល​មាន​ទំនាក់ទំនង​ជាមួយ​តាតា​ដែល​មាន​អំណាច​ទៀត​ផង​គឺ​ពួកគេ​រឹតតែ​ចេញ​ចរិត​ច្រងេង​​ច្រងាង​មើល​មក​ពិភពលោក​នេះ​គ្មាន​នរណា​ដល់​ខ្លួន​ទេ​។ បើ​តារា​ប្រុសៗ​វិញ​មិន​​សូវ​ជា​លេច​ឮ​រឿងរ៉ាវ​ទំនាក់ទំនង​ផ្លូវភេទ​បែប​នេះ​ប៉ុន្មាន​ទេ​តែ​ចេញ​ចរិត​កាង​បែប​ទំនើង​តែ​ម្តង​ចាប់​តាំងពី​ដើរ​ផឹកស៊ី​មាន​​ក្លើ​ម្រាក់​កូន​អ្នក​ធំៗ​ ឬ​ក៏​ស្គាល់​អ្នក​មាន​អំណាច​បន្តិច​គឺ​កកូរ​នៅ​ក្នុង​សង្គម​ហើយ​។

តារាៗ​ដែល​កំពុង​តែ​រះ​ទាំង​ស្រី​ទាំង​ប្រុស​​នោះ​ពុំ​សូវ​​មាន​គំនិត​ផ្តួចផ្តើម​ច្នៃ​ប្រឌិត​ថ្មីៗ​គិតគូរ​ពី​ការ​សម្តែង​ថ្មីៗ​ទេ​គឺ​ខ្ជិល​ចាំ​តែ​ធ្វើ​តាម​គេ​ឲ្យ​ធ្វើ​ ឬ​ក៏​ធ្វើ​ត្រាប់​តាម​គេ ឬ​ក៏​ចម្លង​តាម​គេ​ទៅ​រួច​ហើយ​។ ភាគច្រើន​នៃ​ពួកគេ​គិត​អួត​សម្រស់​ដាក់​គ្នា​ឌឺ​ដាក់​គ្នា​ផឹក​ស៊ី​បែប​ទំនើង​នៅ​ក្រៅ​ឆាក​​តាម​​ក្លិប​ឌីស្កូ និង​ខារ៉ាអូខេ​បើ​រឿង​រ៉ាវ​ល្មមៗ​តារាៗ​ចេញ​ចរិត​ទំនើង​ខ្លះ​មាន​កាំភ្លើង​ចេញ​ឫក​ច្រងេងច្រងាង​បាញ់​បោះ វ៉ៃ​គេ​ឯង ខ្លះ​ក៏​គេ​វ៉ៃ​វិញ​​​។ ខ្លះ​ជិះ​ឡាន​បុក​គេ​ ជំពាក់​លុយ​គេ​អត់​សង ដើរ​បោកប្រាស់​គេ​ខ្ចី​ឡាន​គេ​បញ្ចាំ​​បួន​ដប់​គ្រឿង​លេង​ ខ្លះ​លេង​ល្បែង​ស៊ី​សង ខ្លះ​ប្រើ​គ្រឿងញៀន ខ្លះ​គ្រាន់​អ្នក​​គាំទ្រ​គេ​ចូលចិត្ត​គេ​សុំ​ថត​ធ្វើ​ឫកពា​មិន​ចង់​ថត​ជាមួយ​ផង ខ្លះ​ទៀត​ច្រៀង​​ក៏​ពីរោះ​ជេរ​បញ្ចោរ​គ្នា​ពីរោះ​ជាង​ច្រៀង​ទៀត​គឺ​មើល​ទៅ​សកម្មភាព​ពួកគេ​នៅ​ខាង​ក្រៅ​មិន​បាន​ជួយ​លើក​ស្ទួយ​វិស័យ​សិល្បៈ​ទេ​គឺ​ហាក់បី​ដូចជា​បំពុល​សង្គម​ទៅវិញ​ហើយ​គ្មាន​ទោស​ពៃរ៍​ទៀត​ដូច​មាន​អភ័យ​ឯកសិទ្ធិ​អ៊ីចឹង​។

ដូច​ករណី​ហិង្សា​មក​លើ​តារា​សាសា​គឺ​សុទ្ធតែ​មាន​អន្តរាគមន៍​ពី​លោក​នាយករដ្ឋមន្ត្រី​ទៀត​ផង​ហើយ​សប្តាហ៍​មុន​នេះ​ឮ​ល្បី​ថា​ឪពុក​​តារា​ ភិន ស៊ីដាលីស ​ដែល​ជា​ផលិតករ​ផង​បាន​បើក​សន្និសីទ​ប្រកាស​​តាម​​វ៉ៃ​តារា​ ប៉ែន ចំរ៉ុង ដែល​ស្រឡាញ់​កូនស្រី​គាត់​បើ​គ្រាន់តែ​ស្តាប់​មើល​ទៅ​ដូចជា​សម្បើម​ដល់​ហើយ​ពិភព​សិល្បៈ​ខ្មែរ​រឿង​ហិង្សា​ដាក់​គ្នា​នោះ​។

ជាង​នេះ​ទៀត ​តារាៗ​ខ្លះ​នៅ​ពេល​គេ​ស្អប់​ពេក​គ្រាន់តែ​ឃើញ​ឡើង​ឆាក​ក្នុង​ទូរទស្សន៍​​ភ្លាម​គេ​ដូរ​ប៉ុស្តិ៍​ភ្លែត​ទស្សនិកជន​តាម​គេហដ្ឋាន​ដូរ​ប៉ុស្តិ៍​ចេញ​ភ្លាម​។ ឥរិយាបថ​របស់​ពួកគេ​បែប​នេះ​មិន​ត្រឹម​តែ​ប៉ះពាល់​អាជីព​ផ្ទាល់​ខ្លួន​ទេ​គឺ​ប៉ះពាល់​ដល់​វិស័យ​សិល្បៈ​ទៀត​យូរ​ទៅ​គេ​លែង​មើល​ខ្សែ​ភាពយន្ត​ ឬ​ស្តាប់​បទចម្រៀង​ពួកគេ​គឺ​ហាក់បី​ដូចជា​គ្មាន​ន័យ​។

បើ​ធ្វើការ​ប្រៀបធៀប​ទៅ​នឹង​តារាៗ​ស្រុក​គេ​វិញ​គឺ​គេ​ខិតខំ​ប្រឹង​គិតគូរ​ពី​ទេពកោសល្យ​របស់​​ពួកគេ និង​ខំ​សាង​ខ្លួន​ឲ្យ​បាន​ល្អ​ទាំង​ក្នុង​ឆាក និង​ក្រៅ​ឆាក​ដើម្បី​ក្លាយ​ទៅ​ជា​មនុស្ស​គំរូ​ អគ្គរាជទូត​សុច្ឆន្ទៈ​ដើម្បី​ធ្វើ​សប្បុរសជន​ដូចជា អេនជេលីណា ជោលី គឺ​ដើរ​​ចូលរួម​ជួយ​សង្គ្រោះ​កុមារ​ និង​ស្រ្តី​ដែល​ទទួល​រង​អំពើ​ហិង្សា​។

រីឯ​តារាៗ​ខ្មែរ​វិញ​​កម្រ​ធ្វើ​ជា​ជួយ​សង្គម​ណាស់​គឺ​ម្នាក់ៗ​ខំប្រឹង​ធ្វើ​មាន​ធ្វើ​បាន​ខ្លួន​ឯង​ដើម្បី​សម្ញែង​ដាក់​គ្នា​ទៅវិញ​បើ​នៅក្នុង​ខ្សែ​ភាពយន្ត​វិញ​គឺ​តារាៗ​ទាំងនោះ​ស្ពឹក​ដើរ​លបៗ​ស្ទាបៗ​និយាយ​ម្ញែកៗ​យឺតៗ​ដូច​ខ្សែ​ភាពយន្ត​កាលពី​ទសវត្សរ៍​ឆ្នាំ ៨០ ​អ៊ីចឹង​ធ្វើឲ្យ​អ្នក​ទស្សនា​ធុញ​ទ្រាន់​មិន​ចូលចិត្ត​។​

ចំណែកឯ ​ការ​កំប្លែង​វិញ​ខ្លះ​ចេញ​មក​ច្រងេង​ច្រងាង​ភ្លាវ​បែប​ទំនើង​សម្តែង​ហិង្សា​ពាក្យ​សម្តី ​និង​កាយ​វិការ​គ្មាន​សីលធម៌​តែ​ម្តង​ដូចជា​គ្មាន​បាន​ធ្វើ​បច្ចុប្បន្ន​ភាព​អ្វី​បន្តិច​សោះ។

ឥរិយាបថ​តារាៗ​បែប​នេះ​មកពី​ពួកគេ​មិន​បាន​ចូលរៀន​នៅ​សាលា​សិល្បៈ​ត្រឹមត្រូវ ឬ​ក៏​មាន​ការ​អប់រំ​ទាប​ដូច​ដែល​ពួកគាត់​បាន​រៀបរាប់​តាម​សារព័ត៌មាន​ខ្លះ​ដើរ​លក់​ផ្កា ខ្លះ​ចេញ​មកពី​អ្នក​លក់​អំពៅ​សាង​គឺ​ចេះ​តែ​ជ្រើសរើស​យកៗ​ហើយ​ឲ្យ​តែ​ស្អាត សិចស៊ី​ខើច​លើ​ខើច​ក្រោម​ត្រូវ​ផ្លែ​ត្រូវ​ដង​ជាមួយ​ផលិតករ ឬ​អ្នក​កាន់​កម្មវិធី​លើ​កញ្ចក់​ទូរទស្សន៍​គឺ​ដឹង​តែ​បាន​ឡើង​ឆាក​ហើយ​។

កត្តា​មោទនភាព​បែប​ច្រងេង​ច្រងាង​របស់​តារាៗ​ទាំង​នេះ​ហើយ​ធ្វើឲ្យ​ជះឥទ្ធិពល​អាក្រក់​វិស័យ​វប្បធម៌ ​និង​សិល្បៈ​ចេះ​តែ​ធ្លាក់​ដុនដាប​​ទៅៗ​។​ យ៉ាង​ណា​មិញ​វិស័យ​នេះ​មិន​ត្រូវ​បាន​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​​ខ្វាយខ្វល់​ពី​រាជរដ្ឋាភិបាល​ផង​ដែរ​តាំងពី​សាកលវិទ្យាល័យ​វិចិត្រ​ និង​សិល្បៈ​នៅ​ក្បែរ​ស្តាត​ចាស់​ត្រូវ​បាន​គេ​លក់​ហើយ​សង់​ថ្មី​នៅ​ភ្នំពេញ​ថ្មី​កន្លៀត​ក្រុង​ហើយ​ទឹក​លិច​ត្រឹម​​ចង្កេះ​នៅ​រដូវវស្សា។

ជាង​នេះ​ទៀត​នៅ​ជុំវិញ​សាលា​នោះ​សម្បូរ​ទៅ​ដោយ​ក្មេង​ទំនើង​កាប់​ចាក់​គ្នា​សួរ​ថា​មាន​និស្សិត​ណា​ចង់​ទៅ​រៀន​នៅ​សាលា​​នោះ​​?​ ឥឡូវ​ឮ​ល្ហៀងៗ​ថា​សាកល​វិទ្យាល័យ​វិចិត្រ​សិល្បៈ​​មួយ​ទៀត​​នៅ​ជាប់​ព្រះបរមរាជវាំង​ក្រោយ​សារមន្ទីរជាតិ​មាន​គេ​ចង់​ដោះដូរ​ទៅ​ណា​ទៀត​ហើយ​?​

ម្យ៉ាង​វិញ​ទៀត​រដ្ឋាភិបាល​មិន​​មាន​សមត្ថភាព​គ្រប់គ្រង​លើ​កម្មសិទ្ធិ​បញ្ញា​របស់​អ្នក​និពន្ធ​ដែល​ខិតខំ​លើក​ស្ទួយ​វប្បធម៌​មាន​ន័យ​ថា​ឲ្យ​តែ​បាន​ផលិត​លក់​ចេញ​គឺ​មាន​អ្នក​លួច​ចម្លង​លក់​ភ្លាម​ផង​ដែរ​តើ​ជន​បញ្ញើ​ក្អែក​បែប​នេះ​នៅពេល​ណា​ត្រូវ​បាន​គេ​ចាត់​វិធានការ​តាម​ផ្លូវ​ច្បាប់​?

ជាង​នេះ​ទៅ​ទៀត​នៅ​តាម​កញ្ចក់​ទូរទស្សន៍​ស្ទើរ​តែ​ទាំងអស់​ខិតខំ​ប្រណាំង​ប្រជែង​គ្នា​ចាក់​ខែ្ស​ភាពយន្ត​បរទេស​នៅ​ម៉ោង​សំខាន់​ (Prime Time) ​ពី​ម៉ោង​ ៦:៣០ ដល់​ម៉ោង​ ៨:៣០ ​​យប់ ជាពិសេស​រឿង​ថៃ​ដែល​ខ្លះ​ចម្លង​ចេញ​ពី​ខ្សែភាពយន្ត​ខ្មែរ ឬ​ក៏​វប្បធម៌​ខ្មែរ​យើង​សោះ​គឺ​គេ​យក​មក​សម្តែង​ឲ្យ​ខ្មែរ​យើង​មើល​វិញ​ដូចជា​រឿង​រិទ្ធីសែន​នាង​កង្រី រឿង​អនអើយ ស្រីអន និង​រឿង​មរណ​មាតា​ដែល​កំពុង​តែ​បញ្ចាំង​នៅ​ទូរទស្សន៍​ប៉ុស្តិ៍​លេខ​៥​ជាដើម។​

ចំណុច​នេះ​ យើង​ថា ​វប្បធម៌​​ខ្មែរ​យើង​រីកចម្រើន​ខ្ពង់ខ្ពស់​ហ្នឹង​ឡើង​ខ្ពង់ខ្ពស់​ត្រង់​ណា​​? បើក​កញ្ចក់​ទូរទស្សន៍​មើល​សុទ្ធ​តែ​រឿង​បរទេស​បែប​នេះ​ធ្វើ​ឲ្យ​ផលិតករ​ និង​សិល្បៈ​មួយ​ក្រុម​តូច​បាន​ធ្វើការ​ប្រជុំ​គ្នា​កាលពី​សប្តាហ៍​មុន​នេះ​មាន​តាំងពី​លោកស្រី​ ឌី សាវេត លោកស្រី ចាន់ តារាទី ជាដើម តវ៉ា​រឿង​ខ្សែ​ភាពយន្ត​ខ្មែរ​ធ្លាក់​ចុះ​ហើយ​ទូរទស្សន៍​​ចាក់​​បញ្ចាំង​ខ្សែ​ភាពយន្ត​បរទេស​​នៅ​ម៉ោង​សំខាន់​សុំ​ឲ្យ​ប្តូរ​ចាក់​ខ្សែ​ភាពយន្ត​ខ្មែរ​នៅ​ម៉ោង​នោះ​វិញ​។ តែ​ផលិតករ​ និង​សិល្បករ​ដែល​ចំណេះដឹង​ និង​ការ​អប់រំ​ខ្ពស់​មិន​បាន​ប្រជុំ​គ្នា​ប្រៀនប្រដៅ​ផ្នែក​សីលធម៌​ទៅ​តារាៗ​ទំនើង​ដែល​ជា​សិល្បករ​ដូច​គ្នា​នោះ​ទេ​ព្រោះ​ពួក​តារា​ទាំងនោះ​គ្មាន​មេ​គ្មាន​កើយ គ្មាន​វិន័យ និង​គ្មាន​ការ​គ្រប់គ្រង​ច្បាស់លាស់​?

ជាទូទៅ​ វប្បធម៌​​អរិយធម៌​របស់​ប្រទេស​មួយ​ត្រូវ​បាន​គេ​ទទួល​ស្គាល់​តាមរយៈ​ការ​សម្តែង​សិល្បៈ​នេះ​ហើយ​ចុះ​បើ​ទាំង​រដ្ឋាភិបាល​ទាំង​សិល្បករ​តារាៗ​មិន​បាន​ធ្វើឲ្យ​គេ​សាង​ទំនុក​ចិត្ត​នូវ​សមិទ្ធផល​របស់​ខ្លួន​ផង​តើ​ឲ្យ​វប្បធម៌​​ខ្មែរ​រីកចម្រើន​ដូចម្តេច​កើត​?​ មាន​អ្វី​ជា​សំអាង​?​

និន្នាការ​សិល្បៈ​នៅ​ស្រុក​ខ្មែរ​សព្វ​ថ្ងៃ​នេះ​មាន​​លក្ខណៈ​ផ្ទុយ​ស្រឡះ​ពី​សិល្បៈ​របស់​ប្រទេស​កូរ៉េ​ខាង​ត្បូង​​ដែល​ពី​មុន​គេ​មិន​ស្គាល់​សោះ​តែ​ឥឡូវ​ល្បី​សុសសាយ​ពេញ​ពិភពលោក​​គឺ​តារាៗ​របស់​គេ​ភាគច្រើន​ចេញ​ពី​សាកលវិទ្យាល័យ​ត្រឹមត្រូវ​ហើយ​ខំ​ប្រឹងប្រែង​សម្តែង​តាំងពី​របៀប​ច្រៀង​របៀប​រាំ​មាន​ភាព​រហ័សរហួន​រស់រវើក​បើ​ ទោះបី​ជា​លួច​ស្ទីល​លោក​ខាង​លិច​បន្តិចបន្តួច​ក្តី​ក៏​នៅ​មាន​លក្ខណៈ​គំនិត​ផ្តួចផ្តើម​ខ្លួនឯង​ច្រើន​ដែរ​ដូច​លោក PSY ដែល​ច្រៀង​ និង​រាំ​ចង្វាក់​ហ្គាងណាំស្តាយ​​ (Gangnam style) ​ដែល​មាន​អ្នក​ទស្សនា​នៅលើ​អ៊ីនធឺណិត​ច្រើន​ជាង​គេ​លើ​ពិភពលោក​សូម្បីតែ​លោក​ បាន គីមូន អគ្គលេខាធិការ​អង្គការ​សហប្រជាជាតិ​ក៏​រាំ​ចង្វាក់​នេះ​ដែរ​ហើយ​តារា​បាល់ទាត់​ខ្លះ​ពេល​ស៊ុត​បាល់​បញ្ចូល​ទី​រួច​ហើយ​ក៏​រំា​បទ​នេះ​ដែរ​។

រីឯ​ ខ្សែ​ភាពយន្ត​កូរ៉េ​វិញ​កំពុង​វាយលុក​ទីផ្សារ​អាស៊ី​សឹងតែ​គ្រប់​ប្រទេស​ហើយ​​ទស្សនា​ខ្សែ​ភាពយន្ត​កូរ៉េ​ដែរ ជា​ពិសេស​ប្រទេស​ថៃ​គឺ​យុវជន​ថៃ​ចូលចិត្ត​ប្រើប្រាស់​សម្លៀក​បំពាក់​ និង​ទម្លាប់​ដូច​តារា​កូរ៉េ​ដែរ​។

យ៉ាង​ណា​មិញ​តារាៗ​របស់​កូរ៉េ​កម្រ​មាន​លេចឮ​រឿង​អាស្រូវ ឬ​ក៏​វាយតប់​គ្នា​តាម​ទីសាធារណៈ​ណាស់​នេះ​មក​ពី​ការ​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​ពី​រដ្ឋាភិបាល​គេ និង​ក្រមសីលធម៌​របស់​តារាៗ​គេ​មាន​លក្ខណៈ​ខ្ពស់​បែប​ស្តង់ដារ​ដែរ ទើប​ធ្វើឲ្យ​វិស័យ​សិល្បៈ​មាន​ការ​រីកចម្រើន​ និង​មាន​គុណភាព​នោះ៕

ចូលរួម​ផ្តល់​យោបល់​តាមរយៈ soprach.tong@phnompenhpost.com

0

Comments

Please, login or register to post a comment