ភ្នំពេញៈ ក្រោយពីបានចំណាយពេលជាង ១ ឆ្នាំ ក្នុងការផលិតខ្សែភាពយន្តថ្មីរឿង «The Clock ឬ នាឡិកាដាស់វិញ្ញាណ» និងចាយទុនអស់ជាង ៤០ ម៉ឺនដុល្លារ ដែលត្រៀមនឹងចាក់បញ្ចាំងនៅគ្រប់រោងភាពយន្តលេជេនក្នុងប្រទេសកម្ពុជាចាប់ពីថ្ងៃ ២១ ខែ វិច្ឆិកានេះ និងនាំទៅចាក់បញ្ចាំងក្រៅប្រទេសនាបណ្តាប្រទេសអាស៊ានចំនួន ៦ ផងដែរ។
ជំនួបក្នុងថ្ងៃធ្វើសន្និសិទកាសែតជាផ្លូវការនៃខ្សែភាពយន្តខ្នាតធំរឿង «The Clock -នាឡិកាដាស់វិញ្ញាណ» លោក លៀក លីដា ចាងហ្វាងផលិតកម្ម LD Picture ថ្លែងមកភ្នំពេញប៉ុស្តិ៍ពីដំណើរការផលិតខ្សែភាពយន្តថ្មីនេះថា៖«ខ្ញុំធ្លាប់បានផលិតខ្សែភាពយន្តមកជិត ៣០ រឿងមកហើយ ប៉ុន្តែរឿង The Clock (នាឡិកា ដាស់វិញ្ញាណ) ខ្ញុំបានចំណាយថវិកា ដែលសន្សំទុកតាំងពីរឿងចាស់ៗមកផលិតទាំងអស់ ដើម្បីផលិតភាពយន្តនេះឲ្យល្អ អាចប្រកួតប្រជែងទីផ្សារក្រៅស្រុកបាន ហើយចំពោះការចំណាយក៏អស់ច្រើនដូចគ្នា គឺចំណាយជាង ៤០ ម៉ឺនដុល្លារ ដោយខ្ញុំក៏មិនច្បាស់ថាជាងប៉ុន្មានដែរ»។
ខ្សែភាពយន្តថ្មីរបស់ផលិតកម្ម LD Picture បានបង្ហាញពីជីវិតគ្រួសារមួយ ដែលបានបែកបាក់រវាងឪពុកម្តាយ បានបន្សល់នូវភាពឈឺចាប់ដល់កូនស្រី រហូតដល់កើតមាននូវជំងឺផ្លូវចិត្ត ដែលអាចឲ្យវិញ្ញាណខ្មោចគ្រប់គ្រងបាន។ តាមរយៈសាច់រឿងនេះហើយ ដែលជាមូលហេតុធ្វើឲ្យអ្នកទស្សនា មានការសង្ស័យថាដូចជាជីវិតនៃម្ចាស់ផលិតកម្មរូបនេះផ្ទាល់។
ដោយមិនចង់ឲ្យមានការយល់ច្រឡំទាក់ទងនឹងរឿងនេះលោក លៀក លីដា បានបរិយាយដូច្នេះថា៖ «មិនដូចជាជីវិតខ្ញុំនោះទេ គឺខុសស្រឡះតែម្តង ព្រោះថាក្នុងសាច់រឿង យើងបានផ្តោតទៅលើសម្ពាធផ្លូវផ្លូវចិត្តរបស់ក្មេងក្រោយមានការបែកបាក់របស់ឪពុកម្តាយ ហើយមួយទៀតយើងចង់បង្ហាញពីមនុស្ស ២ នាក់ គឺម្តាយចុងដែលបានធ្វើបាបកូនដើម ប៉ុន្តែនៅពេលដែលគាត់បានស្លាប់ទៅ ក៏ត្រូវប្រពន្ធដើមមករស់នៅជាមួយកូនរបស់គាត់វិញ ចឹងប្រពន្ធដើមក៏ត្រូវក្លាយជាម្តាយចុងរបស់កូនប្រពន្ធចុង ប៉ុន្តែគាត់បែរជាចិត្តល្អដាក់កូនចុងនោះ យើងក៏ចង់មានន័យថាអាក្រក់ល្អនៅលើមនុស្សមិនស្ថិតនៅលើចុង ឬដើមនោះទេ។ បើសាច់រឿងខ្ញុំគឺដូចទៅនឹងបទចម្រៀង«Gloomy Sunday ជាបទដែលស្រ្តីជនជាតិបារាំងគាត់បានស្តាប់នៅក្នុងរឿងពេលធ្វើអត្តឃាដច្រើនជាង»។
ម្ចាស់ផលិតកម្មរូបនេះ ក៏បង្ហើបឲ្យដឹងពីការត្រៀមនាំយកភាពយន្តខ្នាតធំទៅចាក់បញ្ចាំងនៅក្រៅប្រទេសកម្ពុជាគឺមានចំនួន ៦ ប្រទេសនៃតំបន់អាស៊ាននោះដែរ ដូចជាប្រទេសថៃ ឡាវ មីយ៉ានម៉ា ម៉ាឡេស៊ី សឹង្ហបុរី និងប្រ៊ុយណេ នោះថា៖ «ប្រសិនបើ ជារឿងនេះ ចាក់បញ្ចាំងតែក្នុងស្រុក ខ្ញុំប្រាកដចិត្តណាស់ថា វានឹងខាតចូលពាក់កណ្តាល អ៊ីចឹងហើយទើបខ្ញុំបានយកទៅចាក់នៅក្រៅប្រទេសដែរ។ ដោយសារនៅស្រុកក្រៅ មិនពិបាកក្នុងការយកទៅឲ្យគេចាក់ផ្សាយនោះទេ អាស្រ័យលើរឿងរបស់យើងមានគុណភាព ឬអត់។ ទោះបីជាខាតច្រើនក៏ដោយ ហើយត្រូវអស់លុយច្រើនក៏ដោយ តែធ្វើឲ្យខ្ញុំសប្បាយចិត្តដែលបានផលិតខ្សែភាពយន្ត ដែលមានគុណភាពបែបនេះ។ ខ្ញុំនៅតែបន្តធ្វើកុនបែបនេះទៀត ប៉ុន្តែមិនប្រាកដថាពេលណានោះទេ ចាំមើលសន្សំលុយបានពេលណាក៏ចាប់ផ្តើមធ្វើពេលនោះទេ»៕