ក្រុង​បាត់ដំបង៖ បណ្តុំ​ស្នាដៃ​​​គំនូរ​បែប​​សហសម័យ​ ដែល​​មាន​អត្ថន័យ​ឆ្លុះ​បញ្ចាំង​ពី​បញ្ហា​​សង្គម​​​ជា​ច្រើន​​​ដូចជា​ស្នាដៃ​មាន​ចំណង​ជើង​​ថា «Caring 3 eras» ស្នាដៃ​​​​ឈ្មោះ​ថា «The Market» ស្នាដៃ​ឈ្មោះ​ថា «Heart & Brain» ស្នាដៃ​ឈ្មោះ​​ថា «Drought» ស្នាដៃ​​​ឈ្មោះ​​ថា «Couple & Family» ជា​ដើម ដែល​សុទ្ធ​​​តែ​ជា​ស្នាដៃ​របស់​វិចិត្រករ​លោក ​មិល ចាន់ក្រីម ​បង្កើត​ជា​គោលដៅ​​បរិយាយ​​ពី​បញ្ហា​​សង្គម​។

លោក មិល ចាន់ក្រីម វ័យ​ ៣០ ឆ្នាំ ជា​វិចិត្រករ​សហសម័យ​ ដែល​កំពុង​តែ​បង្កើត​​ស្នាដៃ​សហសម័យ​ដាក់​​តាំង​នៅ​​ឯ​វិចិត្រសាល​ជនបទ (​Romcheik 5 Studio) នៅ​ខេត្ត​​បាត់ដំបង មាន​ប្រវត្តិ​ពី​​អតីតកាល​ធ្លាប់​ជា​កុមារា​ ចាកចេញ​​​ទៅ​ធ្វើ​ការ​ជា​ពលករ​នៅ​ប្រទេស ​ថៃ មាន​ស្រុក​កំណើត​នៅ​​ឃុំ​ភ្នំ​ដី ស្រុក​ភ្នំ​ស្រុក ខេត្ត​​បន្ទាយមានជ័យ និង​មាន​អតីតកាល​​ពោរពេញ​​ដោយ​ភាព​សោកសៅ​ដិតដាម​​​​​​អារម្មណ៍​។ មិន​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​លោក​​ក៏​ធ្លាប់​ជា​ក្មេង​​ត្រូវ​បាន​ឪពុក​ម្តាយ​ទុក​ចោល​ មិន​រវល់​​​មើល​ថែ​កាល​​ពី​នៅ​​ក្មេង ខ្សែ​​​ជីវិត​រស់នៅ​ដូច​​ចក​​រសាត់​កណ្តាល​ផ្ទៃ​ជលសា និង​​​ក្លាយជា​កូន​កំព្រា​នៅ​វ័យ​ ​១៣ ​ឆ្នាំ និង​​ធ្វើ​ចំណាក​ស្រុក​​ទៅ​ធ្វើ​ការ​នៅ​​ថៃ​​។

លុះ​​​ដល់​វ័យ​ ១៤ ឆ្នាំ លោក​ក៏​​បាន​ការ​បណ្តុះបណ្តាល​​ជំនាញ​គំនូរ​​ពី​មជ្ឈមណ្ឌល​កុមារ​​​កំព្រា​កុមារ​រីករាយ ​ឬ ​KMR និង​​​ចូល​រៀន​នៅ​សាលា​​ហ្វារពន្លឺ​សិល្បៈ​​ឆ្នាំ ​២០០៦ និង​​​បញ្ចប់​​ជំនាញ​​សិល្បៈ​​សូន​រូប​នៅ​​​ឆ្នាំ ​២០១៣ ហើយ​ក៏​បាន​ចាប់​អាជីព​​​ពី​ពេល​​នោះ​មក​។​

លោក មិល ចាន់ក្រីម​ នា​ពេល​កំពុង​ប្រើ​អារម្មណ៍​ផ្ចង់​លើ​ការ​គូរគំនូរ​សហសម័យ​របស់​ខ្លួន​​​។ រូបថត សហ​ការី

បច្ចុប្បន្ន​វិចិត្រករ​សហសម័យ​មាន​វ័យ ​៣០ ឆ្នាំ ​កំពុង​តែ​ត្រៀម​បង្កើត​​ស្នាដៃ​​ដើម្បី​​ចូលរួម​ដាក់​តាំង​​ពិព័រណ៍​លក្ខណៈ​​អន្តរជាតិ​ជាមួយ​ក្រុម​វិចិត្រករ​ខ្មែរ​ផ្សេងៗ​ទៀត​ នៅ​អាមេរិក​នាពេល​ប៉ុន្មាន​​ខែ​ខាង​មុខ​​ឆ្នាំ ​២០២០ ​​នេះ​​ ក្រៅ​ពី​ការ​​តាំង​ស្នាដៃ​ខ្លួន​ក្នុង​​ស្រុក​នៅ​ឯ​វិចិត្រសាល​ជនបទ ​នៅ​ខេត្ត​បាត់ដំបង​នោះ​។

បើ​តាម​មើល​បណ្តុំ​ស្នាដៃ​របស់​លោក​ មិល ចាន់ក្រីម នោះ​​សុទ្ធ​តែ​មាន​លក្ខណៈ​បែប​វៀចវេរ​នៃ​​រូបរាង​​ ​គឺ​ខុស​​ប្លែក​ពី​ស្នាដៃ​​របស់​វិចិត្រករ​ដទៃ​ទៀត ខណៈ​​ក៏​ជា​ចម្ងល់​មួយ​សម្រាប់​​ទស្សនិកជន​ផង​​ដែរ។ វិចិត្រករ​ មិល ចាន់ក្រីម បញ្ជាក់​ឲ្យ​ដឹង​ថា​៖ «មូលហេតុ​​​​ស្នាដៃ​គំនូរ​​ទាំង​អស់​របស់​ខ្ញុំ​មាន​រូបរាង​​​ដូច្នោះ​​​​​ដោយសារ​តែ​ជា​ការ​ប្រើ​​គំនិត​​ផ្ទាល់​ខ្លួន​មួយ​របស់​ខ្ញុំ​នៅ​ក្នុង​​​ការ​បង្កើត​​ស្នាដៃ​​តែ​​ម្តង​គឺ​ថា រូបរាង​បែប​វៀច​វេរ​របស់​គំនូរ​គឺ​ជា​តំណាង​នូវ​ភាព​ជា​អតុល្យភាព​នៃ​ជីវិត​របស់​កាល​នៅ​​ពី​ក្មេង​ ដែល​មាន​ភាព​​ខុស​​ប្រក្រតី​ពី​ក្មេង​ដទៃ​ក្នុង​សង្គម​គ្រួសារ​។ កាល​នៅ​ពី​ក្មេង​ (វ័យ​​នៅ​ចន្លោះ​ ១១-១២ ឆ្នាំ​) ខ្ញុំ​រស់នៅ​ក្នុង​គ្រួសារ​​មួយ ដែល​មាន​​​លក្ខណៈ​ខ្វះ​នូវ​ភាព​កក់ក្តៅ​​ពី​ឪពុក​ម្តាយ​ និង​​ក្លាយជា​កូន​​កំព្រា​នៅ​វ័យ​ ១៣ ឆ្នាំ​ ហើយ​​បាន​ចាកចេញ​ពី​ស្រុក​កំណើត​ទៅ​ធ្វើ​ការ​នៅ​ព្រំដែន​ប្រទេស ​ថៃ ​នោះ​ឯង​»។ ​លោក​ មិល ចាន់​ក្រីម បន្ថែម​​ទៀត​​ថា៖ «កាល​ពី​ដំបូងៗ​ឡើយ រាល់​ស្នាដៃ​របស់​ខ្ញុំ​ភាគ​ច្រើន​បរិយាយ​អំពី​រឿង​​រ៉ាវ​ស្តីពី​ជីវិត​ផ្ទាល់​ខ្លួន​ឯង​តែ​ប៉ុណ្ណោះ។ ​តែ​​នា​រយៈពេល ​៣-៤ ឆ្នាំ​ចុង​ក្រោយ​​នេះ ខ្ញុំ​ច្រើន​គូរ​គំនូរ​​ស្តីពី​បញ្ហា​សង្គម​ច្រើន​ជាង​ខ្លួន​ឯង​​វិញ»​។

ស្នាដៃគំនូរ​មានឈ្មោះថា «Caring 3 eras»។ រូប សហការី

ទោះបី​ជា​អាជីព​វិចិត្រ​ករ​សហសម័យ​ ហាក់នៅ​ពុំ​ទាន់​បាន​ហុចផល​ល្អ​សម​នូវ​ក្តីប្រាថ្នា​មែន​ក្តី​ ក៏​សេច​ក្តី​ស្រឡាញ់​​សិល្បៈ​វិចិត្រកម្ម​របស់​លោក មិល ចាន់ក្រីម មិន​អាច​ក្លាយជា​ឧបសគ្គ​រាំងស្ទះ ​ក្នុង​ការ​បង្កើត​ស្នា​ដៃ​គំនូរ​បែប​សហសម័យ​របស់​លោក​ឡើយ​។ ចំពោះ​ស្នាដៃ​គំនូរ​សហសម័យ​របស់​វិចិត្រករ​ មិល ចាន់ក្រីម មាន​​លក់​ចាប់​ពី​​ទាប​​បំផុត ១​ ផ្ទាំង ទំហំ​ ៣០ x ៦០ សង់ទីម៉ែត្រ​ តម្លៃ ២០០ ដុល្លារ រហូត​ដល់​​ ១​ ផ្ទាំង ១០០០ ដុល្លារ ដែល​មាន​ទំហំ​ ៧៥ x ១២០ សង់ទីម៉ែត្រ ដោយ​គំនូរ​ខ្នាត​តូច​ប្រើ​ពេល​ចន្លោះពី​ ​៥-៧ ថ្ងៃ ខណៈ​ខ្នាតធំ​ប្រើ​ពេលគូរ​កន្លះខែ ឬ​ ១​ ខែ៕​​

ស្នាដៃគំនូរ​មានឈ្មោះថា «The Market»។ រូប សហការី